به گزارش پایگاه خبری تخصصی «مهمان‌نامه فردوسی» و به نقل از روابط عمومی مرکز علمی‌کاربردی پردیسان، مراسم باشکوهی به مناسبت بزرگداشت روز معلم، روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴، با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کادر اجرایی در سالن ضیافت هتل پنج‌ستاره پردیسان برگزار گردید.


در آغاز این مراسم، تیم تشریفات مرکز با استقرار در ورودی سالن، ضمن استقبال گرم از اساتید، با اهدای شاخه‌های گل از حضور ارزشمند این فرهیختگان قدردانی کردند؛ اقدامی که فضای صمیمی و محترمانه‌ای را در بدو ورود حاکم کرد.

در بخش ابتدایی برنامه، آقای دکتر صفدر مختارزاده، رئیس مرکز علمی‌کاربردی پردیسان، در سخنانی ضمن تبریک این روز بزرگ، به تبیین جایگاه والای معلمی پرداخت و از زحمات بی‌دریغ اساتید در مسیر تربیت نیروی انسانی متخصص تجلیل کرد. در ادامه، آقای مهندس عمید پوربابایی رودبنه، معاون فرهنگی مرکز، با تأکید بر نقش کلیدی و اثرگذار اساتید در فرآیندهای آموزشی و فرهنگ‌سازی، از مجاهدت‌های علمی آنان قدردانی نمود.

بخش ویژه این مراسم به تقدیر از نخبگان آموزشی اختصاص داشت. با اعلام آقای مهندس باقری، معاون آموزشی مرکز، چهار تن از اساتید منتخب استانی که در ارزیابی‌های تخصصی حائز رتبه‌های برتر شده بودند، برای دریافت لوح تقدیر و هدایا به جایگاه فراخوانده شدند. اساتید مورد تقدیر در این مراسم عبارت بودند از:

- جناب آقای کاظم کاهانی مقدم
- جناب آقای مهدی خورشید سخنگو
- سرکار خانم الهام مجتهدین
- سرکار خانم عاطفه بهزاد

در این آیین، علاوه بر اهدای گل، هدایای ویژه‌ای به همراه لوح سپاس به این اساتید فرهیخته تقدیم شد. این مراسم با ثبت عکس‌های یادگاری دسته‌جمعی، پذیرایی و گفتگوهای صمیمانه میان اساتید و مدیران در فضایی پرنشاط و خاطره‌انگیز به پایان رسید.

پایگاه خبری مهمان‌نامه فردوسی | مرجع اخبار و تحلیل‌های تخصصی گردشگری و هتلداری